Gå til innhold

Hva i ALL VERDEN er dette???? (underliv)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merket tilfeldigvis en klump rett innenfor skjedeåpningen. Den er på bakre livmorvegg, ca 1cm innenfor åpningen.

Den er ikke vond eller noe sånt.

Den er kulerund, og på størrelse med en liten klinkekule. Den er veldig "kuleaktig", dvs at den ikke bare er en "bul", men mer som en klinkekule som henger fast i "skinnet"..

Vanskelig å beskrive dette her, men så er det vanskelig å se den også så fantasien får litt spillerom.... Forresten, den har samme farge som resten av skjeden, så det kan vel ikke være en åreknute da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle til å si det, kan godt være en åreknute.

for å være sikker må du nok til legen eller gynekolog, men kan jo se det an om det går bort etterhvert. kan være du bare har fått en rift etter samleie eller noe som er litt opphovnet også...

Skrevet

Burde ikke du heller spør en lege om dette ??!?

Skrevet

jo kan jo alltids spørre en lege!

Men siden det ikke gjør vondt eller er ubehagelig tenkter jeg liksom at det ikke er noe "farlig". Skader jo ikke å spørre om det er noen som har erfsrt noe lignende.

Er ikke redd legen eller noe slikt, men hadde nok syntes at det var litt pinlig å komme løpende dersom dette bare var noe heeeeeelt normalt blant gravide...

Men men, tar gjerne i mot flere forslag til hva det kan være dersom neon har peiling.

Skrevet

Jeg hadde også det.. Akkurat som en liten klinkekule rett ved siden av skjedeåpningen. Kunne bevege på den under huden liksom.. Den ble mindre og mindre og forsvant etter noen dager.

Spurte legen, hun sa at det nok ikke var noe farlig så lenge den minsket og ikke ble større (så ikke på den). Kanskje det var en åreknute, som en hemoride på avveie.. Blir den mindre etter noen dager er det hvertfall ingenting å bekymre seg for:)

Skrevet

Jeg hadde også det for nån år siden, ringte gyn og fikk hastetime, fikk helt hetta. Han mente at det var en opphoven kjertel, liksom en kvise som aldri kommer til å sprette ut.. Den forsvant helt etter noen dager. :)

Skrevet

HI

Ikke bry deg med den anonyme som sier slik.. alle skjønner jo at du spør for å høre erfaringer ikke for å få en sikker diagnose.. uroer du deg nok så spør du en lege og stoler jo ikke på bimmere...

Svar får du jo også så du iallefall kan sove i natt uten å tenke på den kulen vært sekund.

Jeg har også hatt kul, men det viste seg å være en kvise - og den var liksom mer på utsiden enn innsiden men innenfor der det vokser hår

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...