Gå til innhold

Hva hadde dere gjort??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en litt eldre 3 hjuling vogn vi bruker nå (teutonia) med kun sånt magebelte rundt..

Kjøpte ny vogn idag, med 5 punktsele... Men, siden han bruker skinn og sover med det kjøpte jeg ekstra seler da, for ikke å klippe hull i skinnet..

Hvem ville dere valgt til bhg vogn? Vi kjøpte den nye egentlig til bhg (sovevogn), men nå vil jeg jo ha den nye hjemme istedet, hehe...

 

Har bare fått for meg at den 3 hjulingen velter fortere, og derfor jeg kjøpte med 4 hjul i dag..

 

*dilemma* ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken er den nye vognen dere har kjøpt dà?

Skrevet

Dårlig forklart, men vi har en eldre 3 hjuling i dag , og den nye er en stødigere med 4 hjul..

Mitt "dilemma" er at jeg vil bruke den nye vognen hjemme nå da, og den gamle som sovevogn i bhg... Men, innbiller meg at den nye er sikrere å "sove" i, iom at det er 4 hjul..

 

Hehehe, skal ikke være lett!

Skrevet

Husk at i bhg er det mange voksne og de føger me vognen.

Bruk den nye hjemme, ombestemmer du deg.. Ja, så gjør du det!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...