IngerLiseRmed2barnog1spire Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Tatt en graviditetstest og den var jaggu positiv gitt, til og med 2 dager til ikm og ikke morgen urin en gang så det kan da ikke være tvil men skal ta en ny test igjen i morgen for og være 100% sikker. Jeg trodde dette kom til og da ganske lang tid før spiren satt men den satt på første forsøk. sitter egentlig her og klyper meg selv i armen og det gjør sambo og for og vite at det faktisk er sant. Så da skal lillegutt bli storebror Sender masse babystøv til dere andre prøvere så håper jeg vi ses på 1 trimester klem
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Gratulerer så mye passer på å ta litt av babystøvet, og håper jeg kommer etter på 1. tri om et par uker
L<3E<3 Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Gratulerer så mye. *suger til meg babystøv* lykke til:):)
Tasselur Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Gratulerer så mye!!! Og tusen takk for babystøv! : )
Prinsemamma:-) Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Gratulerer så mye:) Suger til meg alt babystøvet jeg klarer her... hehe )
Lykke(lig) Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 gratulere!!!! Vi kommer etter snart forhåpentligvis!!! Skraper til meg babystøv i massevis!!! ))
lioness* Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 Oj, gratulerer så masse! Noen symptomhistorie å dele med oss?? Venter selv i spenning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå