*bolla pinnsvin* Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Skal på intervju til en kommunal administrativ stilling om ikke lenge. Er utdannet innen økonomi (bachelor) og har jobbet 2 år etter skolen. Per i dag jobber jeg i det private og jeg lurer derfor på om det er sjans til å få samme lønn. Kan jo ikke akkurat gå ned heller. Noen som har noe peiling på hvilket lønnsnivå jeg kan vente meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå