kisso Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jeg er altså 2.gangs fødende, fødde sist for 5år siden så det er lenge siden nå. Var en tøff fødsel men det er merkelig hvordan vi får ting på avstand. Gikk 11laaange dager på overtid sist og håper virkelig ikke dette skjer nå. Er såååå tung og magen er altfor stor. Nå kjeder jeg vett av meg hver dag for jeg klarer ikke å gjøre så mye. Så det er merkelig å sitte her hele tiden å kjenne etter vondt... noen ganger får jeg noen murringer i ryggen og tenker hmmm skjer det nå, la det bli vondere liksom... Men tenker nok det at når de skikkelig harde takene kommer, for de må jo det en gang, da husker jeg nok hvor vondt det var og da håper jeg at det hele skal gå fort over. Men akkurat nå som jeg har en uke igjen, tenker jeg kom smerte så jeg vet at noe er igang! Babyen er nå 3600 og den forrige var 4500, passelig vekt nå synes jeg. I mellomtiden får jeg kose meg med hotel cæsar idag, og greys anatomy i morgen. Ellers er det jammen kjekt med denne nettsiden, jeg har ikke vært den mest aktive med innlegg men syns det er kjekt med dere andre som deler med oss. Tiden har hvertfall gått fortere i denne sommeren som aldri kom;) Fødestøv til alle;)
Fabelaktiv Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 kisso det er IKKE merkelig å håpe på vondt jeg håper og håper og kjenner etter i alle vinkler.. kjenner også litt murring her og litt vondt der- men så gir det seg så alt for fort...buhuu Jeg kjeder meg faktisk ikke så mye - selv om det kanskje kan virke slik..(er jo superbruker av bim - shame) men ja... la alle smerter samles hos meg.. også etterpå kan dere få dem -urk - regner egentlig med å gå en uke over så jeg får vel bare kose meg med CSI jeg da - opp og i mente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå