Gjest Sekretøsa Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jeg er 36 uker på vei, har bekkenløsning, drittvondt på "innsida" låra, litt sånn krampeaktig som man får i leggen på natta (noen hvertfall). Sover dårlig på natta, pga dette, og den kjente tissetrangen. Har en trassen 3 åring, som enten "ikke vil", eller "jeg ska jeg ska jeg ska" hele dagen. OG som HELE tiden nå skal "være baby", og "mamma se på meg"... Forstår at alt babysnakket sikkert gjør at hun og vil være baby, men det får da være måte på! Jeg KAN ikke bære en 3åring med det bekkenet mitt... OG jeg har en barnefar (til eldstesnuppa) som gjør alt han kan for og lage livet mitt til et helvette om dagen!!!! GIVE ME POWER! VÆR SÅ SNILL, si at det er flere der ute som har det som meg! Alt dette resulterer i en grinete mamma, som kjefter hele dagen! (følese det som)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå