Gå til innhold

Hvor kjøper en slike energi drikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jordmor mente det var lurt å ha med seg til føden, men er ikke det slik xl1 de mener? Får en kjøpt de bare på sportsbutikker?eller batery og slike ting? Forige gang fikk jeg ikke i meg noe mat så tenkte det kanskje var lurt å ta med denne gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde de hadde det de fleste butikker som selger brus. Ikke xl1, men andre typer.

Skrevet

De selger fine energidrikker på apoteket også! Xl1 og slike drikker gir en jo bare en kortvarig energi.. Hadde heller gått for næringsdrikker fra apoteket med alle de riktige næringsstoffene en trenger.. Det er jo måltidserstatning med energi.

Hadde også kjøpt den med jordbær, har hørt den er mye mindre kvalmende enn den med sjokolade:o)

Skrevet

skal ta meg en runde:) Kjekt å ha i baggen.Ble bra utslitt sist etter noen dager med rier og uten mat. Men batery kan en drikke det da? Er vel ikke så farlig siden babyen er på vei ut? :)

Skrevet

Tror nok jordmor mente energidrikker med litt næring i, og ikke slike som gir et korvarig kick pga koffein o.l.

Da jeg var gravid og kvalm, drakk jeg en drikk som het Fortimel, jeg kjøpte den på apotket, kunne velge i flere smaker.

Apotekene selger flere varianter, tror jeg.

Her på sykehuset (St.Olavs) har de slike drikker i kjøpeskapene på flere avdelinger, for at folk som ikke får i seg noe særlig med mat, skal få i seg litt næring og få opp litt overskudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...