Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Sier bare H C... hihi
En Prins + Prinsesse Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 heheh..... ja!! :) har allerede sett den jeg da.. men ser den nok igjen halv 8 =)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 bareeeeeeeee 30 minutter igjen nå:D:D:D:D:D:D
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 13. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2007 19 min!!!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 Å neeeei tv2 har falt ut pga torden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 13. august 2007 #11 Skrevet 13. august 2007 tv2 i baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack! 14 min igjen:D
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 13. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 13. august 2007 Bare reklame og 7 min igjen!!!!!!!!!
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 13. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 13. august 2007 tiden er her.. Nå blir det stille fra meg i 25 min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå