(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 fått en slags "pute" i området rundt halebeinet. er hovent, men ikke vondt. virker som det kan være væske som har samlet seg opp. er dette normalt? området er ca like stort som et tefat.. har ikke noe vann i kroppen ellers.. er i uke 37..
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 13. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. august 2007 Ingen som har noen forslag?? Syns det er så ekkelt:-(
Erisa* Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Hm, rart. Er det rødt og varmt, eller ser huden ut som huden ellers?
Bea har snart 4 barn? Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Det forstår eg meg eg aner ikkje ka det kan være aldri hørt om det.... ta en tlf til legekontoret i morgen og forhør deg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå