Gå til innhold

hva er dette?


(-: Ida&Tilde sin mams :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

fått en slags "pute" i området rundt halebeinet. er hovent, men ikke vondt. virker som det kan være væske som har samlet seg opp. er dette normalt? området er ca like stort som et tefat.. har ikke noe vann i kroppen ellers.. er i uke 37..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen forslag?? Syns det er så ekkelt:-(

Skrevet

Hm, rart. Er det rødt og varmt, eller ser huden ut som huden ellers?

Skrevet

Det forstår eg meg eg aner ikkje ka det kan være aldri hørt om det.... ta en tlf til legekontoret i morgen og forhør deg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...