lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 hehe..kanskje en ide og skrive det også ja.. det er oppsigelse av jobben! butikk...
X_eNa*william-18*10 Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 skal d ikke bare stå : oppsigelse overst så er d bere å skrive når å hvor du sier opp.. det skall ikke stå nå spess anna enn det såvitt jeg vet, sånn typen min gjorde d for nån månder siden..
krabbetrollet Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Oppsigelse. Jeg vil med dette si opp jobben min som ...... f.o.m. 01.01.07. Med vennlig hilsen ..... ...eller noe sånt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå