Tre tette! *07+10+11* Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 heisann.. jeg jobber i en barnehage som d går en sykdom som heter den 5 barnesykdommen. jeg har aldri hørt om den men den skal vist være farlig for gravide.. noen som vet noe om d?? hadde håpet på å jobbe ut august men trur jeg må slutte:( er i uke 33 i morgen..
Gjest Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 har hørt at gravide ikke bør være i nærheten da ja men den smitter vel før den bryter ut? Vet ikke sikkert men stpr mye på lommelegen.no
Wea og mini Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Hei! Har ikke erfaring med denne sykdommen, men har forstått at man som gravid bør testes hvsi man er utsatt for smitte. Her er hva jeg fant om det på nettdoktor: http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/5barnesykdom.php Lykke til!
Wea og mini Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Har du hatt røde hunder, er du trygg tror jeg...
Wea og mini Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Her fant jeg også litt: http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/komplikasjoner_under_svangerskapet/barnesykdom_hos_barnet_i_mors_liv
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 13. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2007 hmmm.. hvis jeg er blitt smittet så kan d føre til fosterdød eller alvolig blodmangel og vannhode.. dette var ikke gøy:( d er bare 5% sjangse at han får d, men d er 5% for mye..
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 14. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2007 uff.. fikk ikke tegetime før på torsdag! dette her er helt høl i hue!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå