Gå til innhold

"den 5 barnesykdom"... noen m erfaring??


Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann..

jeg jobber i en barnehage som d går en sykdom som heter den 5 barnesykdommen. jeg har aldri hørt om den men den skal vist være farlig for gravide.. noen som vet noe om d??

hadde håpet på å jobbe ut august men trur jeg må slutte:(

er i uke 33 i morgen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt at gravide ikke bør være i nærheten da ja men den smitter vel før den bryter ut? Vet ikke sikkert men stpr mye på lommelegen.no

Skrevet

Har du hatt røde hunder, er du trygg tror jeg...

Skrevet

hmmm.. hvis jeg er blitt smittet så kan d føre til fosterdød eller alvolig blodmangel og vannhode.. dette var ikke gøy:(

d er bare 5% sjangse at han får d, men d er 5% for mye..

Skrevet

uff.. fikk ikke tegetime før på torsdag! dette her er helt høl i hue!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...