Gå til innhold

time på sykehus..


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal på sykehuset i morgen.. fikk brev etter at jeg sa fra at jeg ville føde der,om at jeg skulle komme 14.. hva skal jeg der egentlig? fått beskjed om og ta med papirene mine, urinprøve og fylle ut noe.. er det bare samtale rundt fødsel og evnt omvisning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det er jordmor samtale med en jordmor på fødeavdelingen... :) også er det full sjekk av deg å fosteret.. de tar blodtrykk, urin prøve, sjekker fosterlyd, og prater med deg om fødselen og om det er noe du lurer på.. også får du omvisning på føden =) det gjorde iallefall jeg...

Skrevet

ok, takk for svar =)

Skrevet

bare hyggelig...

Skrevet

lykke til forresten! =)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...