dårligfantasi Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 jeg skal på sykehuset i morgen.. fikk brev etter at jeg sa fra at jeg ville føde der,om at jeg skulle komme 14.. hva skal jeg der egentlig? fått beskjed om og ta med papirene mine, urinprøve og fylle ut noe.. er det bare samtale rundt fødsel og evnt omvisning?
En Prins + Prinsesse Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 ja, det er jordmor samtale med en jordmor på fødeavdelingen... også er det full sjekk av deg å fosteret.. de tar blodtrykk, urin prøve, sjekker fosterlyd, og prater med deg om fødselen og om det er noe du lurer på.. også får du omvisning på føden =) det gjorde iallefall jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå