Gjest Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg engang, er så sinnsvakt varmt... orker ikke gjøre noe jeg. når jeg sto opp i dag tidlig var det ikke så varmt så fikk gjort en del husarbeid da,men så slo varmen inn og etter det har jeg bare sittet i sofaen... =( håper IKKE det er så varmt den dagen jeg skal føde altså!
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Holder på å renne bort i varmen som er her nå... Men, lur som jeg er reiser jeg til hellas på torsdagen.. Blir nok sikkert kjempedeilig å komme hjem igjen etter å ha vært der en uke... hehe
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Send litt til midtnorge da! kaldt ute, men koker inne på jobb.. der blir d 30 grader inne så fort d er 20 ute...
Gjest Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 sender varmen hvor som helst, vil ikke ha den i bergen ihvertfall. drømmer om regn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå