Gå til innhold

Hotel Cæsar... ;)


Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, jeg er hektet... Jeg har i over en uke sett frem til å kunne skru på tv2 kl 19.30 i kveld... Nesten litt flaut... ;)

Har akkurat sett reprisen fra sist sesong nå...

Noen flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nikker! Ser nesten alltid kl 1930 eller reprisen..

Skrevet

Da de rundet 1000 episoder, av de tror jeg at jeg så 990.. :)

Skrevet

Hehe, jeg kan vel med hånden på hjertet si at jeg ikke har sett frem til det i en uke, men jepp, akkurat ferdig med å se reprisen (fikk den ikke med meg i vår), og skal nok se fortsettelsen. Er nok litt mer hekta enn jeg har lyst til å innrømme ja ;) Men det ER jo litt gøy da. Med Vilde som skal føde og greier! Er litt bitter for at hun føder før meg, men jeg får trøste meg med at det bare er tv ;)

Skrevet

Gleder meg sånn til klokken blir 19.30. Da er jeg opptatt en halv time ;)

Skrevet

Hotell Cæsaaaaaar:-*

Har gledet meg fra midten på Juni til d skulle begynne igjen jeg:D:D

Skrevet

Hehe.. ble nesten flau på Svein sine vegner, som ikke skjønte at det var vannet som var gått... greit nok at det bare er på tv, men likevell.. lever meg litt inn i det da.. *ler*

Skrevet

jeg har hekta... jeg ser alle de gamle episodene på web tv, og de nye på kvelden... + reprisa som går kl 6... haha!! det er jo så spennende... også har jeg sniktittet på episoden i dag... spennende!!! morro å se hvordan "fødselen" til vilde blir... i forhold til min.. hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...