Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jepp, jeg er hektet... Jeg har i over en uke sett frem til å kunne skru på tv2 kl 19.30 i kveld... Nesten litt flaut... Har akkurat sett reprisen fra sist sesong nå... Noen flere som har det sånn?
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 nikker! Ser nesten alltid kl 1930 eller reprisen..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 Da de rundet 1000 episoder, av de tror jeg at jeg så 990..
Amazone Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Hehe, jeg kan vel med hånden på hjertet si at jeg ikke har sett frem til det i en uke, men jepp, akkurat ferdig med å se reprisen (fikk den ikke med meg i vår), og skal nok se fortsettelsen. Er nok litt mer hekta enn jeg har lyst til å innrømme ja Men det ER jo litt gøy da. Med Vilde som skal føde og greier! Er litt bitter for at hun føder før meg, men jeg får trøste meg med at det bare er tv
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Gleder meg sånn til klokken blir 19.30. Da er jeg opptatt en halv time
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Hotell Cæsaaaaaar:-* Har gledet meg fra midten på Juni til d skulle begynne igjen jeg:D:D
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 13. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2007 Hehe.. ble nesten flau på Svein sine vegner, som ikke skjønte at det var vannet som var gått... greit nok at det bare er på tv, men likevell.. lever meg litt inn i det da.. *ler*
En Prins + Prinsesse Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 jeg har hekta... jeg ser alle de gamle episodene på web tv, og de nye på kvelden... + reprisa som går kl 6... haha!! det er jo så spennende... også har jeg sniktittet på episoden i dag... spennende!!! morro å se hvordan "fødselen" til vilde blir... i forhold til min.. hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå