Gå til innhold

Strekkmerker og alder


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at unge lettere får strekkmerker enn eldre. Vet ikke om teorien stemmer, men i min vennekrets er det kun de som fikk barn i 20-årene som har strekkmerker, førstegangsfødende over 30 har det ikke.

 

Hvordan er det med dere? Ser dere noen sammenheng mellom strekkmerker og alder?

 

Syntes det var en litt intressant teori.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper den stemmer da for min del;-) Er 38 nå.

Første graviditet var jeg 19/20, fikk endel strekkmerker. Sist for 6 år siden fikk jeg ikke noen og da la jeg på meg mye mer.

 

Vet ikke jeg men min erfaring stemmer med din teori;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...