mammantilverdensbestebarn Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 jeg er bare 4 mndr på vei, men sliter skikkelig med bekkenløsning. noen ganger klarer jeg ikke engang å gå. kjennes ut som om hele den venstre rompeballen holder på revne!! har hørt om at det finnes et slags støttebelte til å ha rundt hoftene... noen som har prøvd dette?? funker det?? har en aktiv liten gutt på snart 9 mndr fra før, så kan ikke få slappet noe særlig av heller...
Hva skjer'a?♂ Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Beltet hjalp ganske bra for meg sammen med en pute som brukes mellom bena om natten, behandling hos fysioterapeut og egen trening:) Det er veldig viktig å ikke gjøre belastende oppgaver som løft, bæring og tungt husarbeid mm Håper du blir bedre..er skikkelig vondt med bekkenløsning Lykke til:)
Gjest Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Beltet er veldig greit, men du må være forsiktig fordiom du bruker beltet. Når du har på beltet kjenner du mye mindre smerte, og det kan føre til at du ikke kjenner dine egne begrensninger. og da blir du ti ganger dårligere dagen etter... Fysiotereapi og trening hjelper godt på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå