Gå til innhold

bekkenløsning. hjelp!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er bare 4 mndr på vei, men sliter skikkelig med bekkenløsning. noen ganger klarer jeg ikke engang å gå. kjennes ut som om hele den venstre rompeballen holder på revne!!:(

har hørt om at det finnes et slags støttebelte til å ha rundt hoftene... noen som har prøvd dette?? funker det??

har en aktiv liten gutt på snart 9 mndr fra før, så kan ikke få slappet noe særlig av heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beltet hjalp ganske bra for meg sammen med en pute som brukes mellom bena om natten, behandling hos fysioterapeut og egen trening:)

 

Det er veldig viktig å ikke gjøre belastende oppgaver som løft, bæring og tungt husarbeid mm

 

Håper du blir bedre..er skikkelig vondt med bekkenløsning

Lykke til:)

Skrevet

Beltet er veldig greit, men du må være forsiktig fordiom du bruker beltet. Når du har på beltet kjenner du mye mindre smerte, og det kan føre til at du ikke kjenner dine egne begrensninger. og da blir du ti ganger dårligere dagen etter... Fysiotereapi og trening hjelper godt på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...