Gå til innhold

Kryss fingrene for meg!:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil være gravid! Nåååååå!!!:-)

 

Kan ikke teste før om 8 helt for jævlig lange dager.

Men trenger en eller annen bønn og et par fingerkryss fra dere.

 

Mottas med stoooor takknemlighet:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen, tusen takk!!:-)

 

 

-Din heldiggris!!:-)

Skrevet

=) Føler med heldig ja! Men det kommer du oxo til å bli. Hvor lenge har du forsøkt?

Skrevet

Alt for lenge... 3 år, og 4 mnd, og 7 prøverørsforsøk. *vrææææl*

Skrevet

Uffda stakkars dere =( Det er slik jeg tenker når jeg hører om de som klager på kjønnet de venter. Tenk på de som ikke kan få barn eller har vanskeligheter..

 

Vet de hva som er galt eller?

Føler meg nesten råtten her jeg sitter og er gravid..Stakkars dere =(

Skrevet

Krysser alt som krysses kan! Håper lille klorer seg fast denne gangen her:)))

Skrevet

Nei GUD, du er da alldeles ikke råtten for det!!

Det er da ikke din skyld at noen sliter!:-)

 

Det blir da vår tur også. Det tar bare litt lengre tid!:-)

 

Det som er galt, er at jeg har tette eggledere. Så sånn sett er jeg jo heldig, for det hadde vært verre om jeg ikke har produsert egg, eller kvaliteten på soldatene hadde vært dårlige.

 

Men jeg begynner å bli utålmodig nå, ja.

Nå vil jeg også ha noe å glede meg til!:-)

Skrevet

Tusen takk, Haldenjenta!:-)

Skrevet

Ja jeg skjønner deg godt =) ****Masse babystøv til dere***** Ikke gi opp, så sitter den tilslutt skal dere se og da er det sååå verdt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...