Gå til innhold

noen som vil gratulere meg??


Anbefalte innlegg

Skrevet

har to års bryllupsdag i dag,og de eneste som har gratulert meg er mamma og min mann...hmm...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!! Hva kaller man det når man har vært gift i 2 år?? Vet at 1 år er papirbrylupp eller noe.. Håper dere får en finfin dag.

Skrevet

tror det er bomull i dag;) vi feirer ikke stort..bare spist taco til middag.. han var litt søt isted,for han fikk sønnen vår på 3 år til å gratulere meg;) vi reiser til syden neste uke så vi får kose oss mere da;)

Skrevet

Hørtes deilig ut!! Ble nesten litt misunnelig nå. Tacos er dessuten ikke til å kimse av!

Skrevet

Gratulerer med bryllupsdagen! =D

Skrevet

Hvor mange flere utenom oss da mener du skal gratulere deg da egentlig? Venenr og bekjente har sikkert nok med sine egne dager og din bryllupsdag er nok ikke noe dem feirer og tenker særlig på hehe

 

Gratulerer med bryllipsdag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...