Gjest Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 har to års bryllupsdag i dag,og de eneste som har gratulert meg er mamma og min mann...hmm...
majsenna™ Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Gratulerer!!! Hva kaller man det når man har vært gift i 2 år?? Vet at 1 år er papirbrylupp eller noe.. Håper dere får en finfin dag.
Gjest Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 tror det er bomull i dag;) vi feirer ikke stort..bare spist taco til middag.. han var litt søt isted,for han fikk sønnen vår på 3 år til å gratulere meg;) vi reiser til syden neste uke så vi får kose oss mere da;)
majsenna™ Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Hørtes deilig ut!! Ble nesten litt misunnelig nå. Tacos er dessuten ikke til å kimse av!
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Gratulerer med bryllupsdagen! =D
Gjest Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 takktakk;) nå ble jeg plutselig i bedre humør:))
Athina' Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Hvor mange flere utenom oss da mener du skal gratulere deg da egentlig? Venenr og bekjente har sikkert nok med sine egne dager og din bryllupsdag er nok ikke noe dem feirer og tenker særlig på hehe Gratulerer med bryllipsdag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå