Gjest Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Nevnte det på DIB og de sammenlignet det med som bare å ha en gaffel og kniv? Haha er visst gammeldagse vi da =)
yasmina Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Vi har 3 stk, hver vaar baerbare og en stasjonaer. men det kom med jobben og flyttingen. Foer hadde vi en og den var stasjnaer. Var helt greit det
Bebis120408+150511 Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 vi har kun en pc,men jeg har også en i jobben (bærbar)..men er jo ikke min så telles jo ikke:)
Niem og Patrick Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Jeg har min dell-laptop og han har sin macbook, vi hadde begge hver vår pc før vi ble sammen, så det er en vane
Ladybug~N&E Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 hva skal man med fler da?? vis ikke behovet er der mener jeg? vi har én pc - på deling;) men har maaaange kniver og gafler da;) (egentlig så har vi tre... men de andre er ikke i bruk. aldri. står å støver ned et eller annet sted i huset. gubben lider av et kjekt-å-ha-syndrom så han nekter å kvitte seg med dem)
*1+1=2 små* Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 vi har en stasjonær og en macbook, han bruker den stasjonære fordi han bruker en del tunge programmer mens jeg har nok med macbook fordi jeg egentlig bare skriver dokumenter eller sitter på nettet. 1 pc ekke nok her, fordi vi hadde sittet på hverandre for å kunne bruke den:P
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 vi har hver vår bærbare pc.. hadde en stasjonær på deling før men så måtte jeg ha bærbar til skolebruk og da jeg hadde fått den fant sambo ut at det var mye mere lettvindt med en bærbar enn en stasjonær så da byttet han den ut=)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 Vi har bare en bærbar.. Ikke pc, men mac. Har en gammel stasjonær stående på loftet, men er ikke oppkoblet, så den teller ikke. Har ikke bruk for mere enn en vi. Vi skal jo ha litt tid sammen også da.. Ser for meg at det er litt dumt om vi sitter kvel etter kveld med hver vår i fanget.. Da tror jeg det hadde blitt et kjipt forhold..
ana baroma Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 Etter at den stasjonære kræsja, så har vi "bare" en laptop igjen. Hver sin smak, men den dagen vi MÅ ha to stk, så tror jeg at jeg sitter for mye på den:)
Gjest Skrevet 13. august 2007 #11 Skrevet 13. august 2007 vi har hver sin, jeg har en stasjonær og han har en bærbar. men jeg bruker mye hans maskin på dagen, sitter ute på altanen og bimmer og sånn=)
Gjest Skrevet 13. august 2007 #13 Skrevet 13. august 2007 Vi har også bare en, trenger strengt tatt bare en da:)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 13. august 2007 #14 Skrevet 13. august 2007 Har bare en stasjoner pc vi.... kunne tenkt med bærbar for stolen her er ikkje så veldig god
Sommerfugl78 Skrevet 13. august 2007 #15 Skrevet 13. august 2007 Han har en stasjonær og en macbook. Den siste bruker han litt på jobben, eller så ligger den mye av tida i veska si. Min laptop gikk dukken for to uker siden, så nå "låner" jeg hans. Men jeg vil ha min egen, må bare finne ut hvilken jeg vil ha først. Bruker den mest til å sitte på nettet, men trenger den til jeg fortsetter på skolen neste år
Ioren Skrevet 14. august 2007 #16 Skrevet 14. august 2007 Jeg tror vi slår alle.... Vi har 2 bærbare (1 hver) samboern min har 1 stasjonær, 1 han har satt opp som trådløst accesspunkt, 1 som er printserver, 1 som er brannmur og 1 han ikke helt vet hva han skal bruke til enda... 7 stk med andre ord... Men, så skal det nevnes at han driver og utdanner seg til nettverksadministrator og gjør dette for å øve seg da
twoboys & a girl Skrevet 14. august 2007 #17 Skrevet 14. august 2007 Har en stasjonær, men skal kjøpe en til firmaet hans etter hvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå