Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Hei jenter =) Dere er sikkert kjempelei sånne "syteinnlegg", men jeg er så bekymret for min lille !! Gruer meg veldig til UL om 14 dager.. =/ Er redd det ikke skal være noe liv eller noe.. Selv om jeg har mange av symptomene, - litt voksende mage - endelig - morgenkvalme enda...... - ømme bryster... - kjenner at ting strekker seg i magen - kjenner sånne "små spark" men er ikke sikker på om det er dette.. Kjennes ut som en liten "leamus" liksom, i magen ;P Noen som har noen gode råd/tanker rundt dette?? =)
Prins og prinsesse Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Hvis du har leamus-følelse i magen er det nok stor sjanse for at det er liv der inne ) Vanskelig å vite når man ikke kjenner skikkelige spark, men hos eg kjentes det ut som leamus. Tror ikke du har noe å grue deg til på UL - ganske sikker på at du kommer til å se et lite og bankende hjerte:o) Lykke til )
~Roskva~ Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Hvis du kjenner sånne små spark/leamus så er det ganske sikkert liv der inne :-) Selv er jeg i uke 20, og kjenner bare spark hvis jeg ligger helt i ro, på magen, og kjenner etter. Jeg var til kontroll først på morgenen i dag, og så på UL etterpå. Da jeg var på kontroll hørte legen på hjertelyden med doppler, så jeg var i allefall sikker på at det var liv der inne før ultralyden. Jeg forstår godt at du er litt bekymret, det er jo så lett å bli det. Men kanskje du kan ringe legen og fortelle hvor redd du er, og spørre om ikke de kan lytte etter hjertelyden nå, før UL? Du er jo ikke garantert at babyen er helt frisk, men du kan i allefall være sikker på å slippe å være redd for at der ikke skal være liv. Og så kanskje du kan våge å tro at leamusen faktisk er spark? Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå