1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 er bekymra for dette allerede nå jeg...er ca. 2 timers kjøretur til nærmeste sykehus...hvordan skal det gå nå fødselen starter...uhh
Gjest Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 jeg har også nesten 2 timer kjøretur.. 11 mil er det... det gikk bra første gang,men er alltids litt spent,spesielt på vinteren... hvor skal du føde?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Vi har over to timer, 180 km, og på vinterføre er det langt... Men her sier jordmor til oss at vi må ringe tidlig og heller vente på syehuset enn å gå hjemme og kanskje måtte føde langs vegen.
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 skal føde på telemark sentralsykehus....å det er veeeldig dårlig vei å svingete...da er det bedre å ringe tidlig som anonym skreiv her ja...i desember er det vel en del snø å dårlig føre å..for håpe det blir som ifjor..bare veier til julaften hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå