Gå til innhold

Noen andre med LANG vei til sykehuset?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er bekymra for dette allerede nå jeg...er ca. 2 timers kjøretur til nærmeste sykehus...hvordan skal det gå nå fødselen starter...uhh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også nesten 2 timer kjøretur.. 11 mil er det... det gikk bra første gang,men er alltids litt spent,spesielt på vinteren... hvor skal du føde?

Skrevet

Vi har over to timer, 180 km, og på vinterføre er det langt... Men her sier jordmor til oss at vi må ringe tidlig og heller vente på syehuset enn å gå hjemme og kanskje måtte føde langs vegen.

Skrevet

skal føde på telemark sentralsykehus....å det er veeeldig dårlig vei å svingete...da er det bedre å ringe tidlig som anonym skreiv her ja...i desember er det vel en del snø å dårlig føre å..for håpe det blir som ifjor..bare veier til julaften hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...