Gå til innhold

Kan noen hjelpe en bekymret sommerfugl?? ;p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter =)

Dere er sikkert kjempelei sånne "syteinnlegg", men jeg er så bekymret for min lille !!

Gruer meg veldig til UL om 14 dager.. =/ Er redd det ikke skal være noe liv eller noe..

Selv om jeg har mange av symptomene,

- litt voksende mage - endelig ;)

- morgenkvalme enda......

- ømme bryster...

- kjenner at ting strekker seg i magen :P

- kjenner sånne "små spark" men er ikke sikker på om det er dette.. Kjennes ut som en liten "leamus" liksom, i magen ;P

Noen som har noen gode råd/tanker rundt dette?? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er mange som har vært bekymret, og dette er normalt! Men det er faktisk ikke så bra for fosteret å være bekymret så mye, så ring jordmor/lege, og fortell hvordan du har det! Så får du helt sikkert høre hjertelyden! :) Lykke til!

Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det :)

Var selv veldig nervøs før UL, mye fordi jeg ikke hadde kjent noe som helst i magen på fler dager...

Men når jeg fikk se den lille på skjermen var alt bare perfekt :)

H*n lå og gned seg i ansiktet og skikkelig koste seg, og det var et herlig syn =)

Tror det er veldig normalt å grue seg, du har jo mange symptomer, så tror nok ikke du skal bekymre deg for mye over at noe er galt.. det er jo veldig sjeldent at det faktisk er det.

Vi mamma'er må jo få lov til å bekymre oss litt, vi vil jo tross alt at bebisene våre skal ha det best mulig.. så du er garantert ikke alene om dette :)

Lykke til!

Skrevet

Takk for godt svar =)

Må bare fortelle:

Jeg er litt sånn "små forkjøla" - og nyste nå - Brått, masse spark !? kjennes ut som leamus, som kom i magen ;P morsomt!!!

Skrevet

Hehe :P det er vel bare lille babyen som prøver å fortelle at "hey!!! prøv å holde deg liiitt i ro da! begynner å bli sjøsjuk" ;)

Skrevet

merket du det også som sånne "leamus" i magen, første gang??

er i uke 16+1 :D

Skrevet

Ja, leamus forklarer veldig godt hvordan det kjentes ut... :)

Sånne små rykninger nedi magen, samtidig som det var et lite sug :)

Jeg hadde det sånn i noen uker.. nå er jeg 22+2 og kan kjenne med tydelige dunk, og klarer å kjenne når den lille hikker :)

Men ikke noe utenpå magen ennå da... men det kommer, hadde ikke vært gøy hvis alt skjedde på en gang =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...