Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Er litt fortvilet nå, mannen min har det med å komme alt for tidlig. Jeg synes det jo er så deilig når han er inne i meg og vil gjerne at det skal vare litt lenger enn et minutt... Han er kjempe grei ellers og koser med meg på alle måter med forspill etc men jeg savner at vi har litt mer langvarig sex når han er inne i meg. Han er alltid "sprengkåt", og kan komme selv om han står helt stille i meg. Han må hele tiden trekke seg ut for å "holde", og da blir jo ikke jeg stimulert helt... Kan tidlig sædavgang ha noe med at han har en veldig stor penis å gjøre?
Migica Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Stor penis har nok ikke noe med tidlig sædavgang å gjøre. Har dere prøvd å ha sex ett par ganger etter hverandre? Altså at han kommer først en gang og så venter dere litt (kanskje han stimulerer deg i mellomtiden) og så prøver dere igjen, om han greier å bli hard igjen? Kan hende han holder ut lenger da? Ellers har jeg ikke noen gode råd desverre. Har ingen erfaring med for tidlig sædavgang. Er heller litt motsatt på grunn av medisiner her i gården
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå