Gå til innhold

Lammeskinnet....igjen.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på om deres lammeskinn lukter? Jeg har kjøpt nytt, og det lukter ganske sau... har luftet det LENGE, men det lukter fremdeles en del. Skal det gjøre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt lukter ikke. Kommer kanksje an på hvor du har kjøpt det? Er det langhåret?

Gjest Ut på tur
Skrevet

Vårt lukter ikke. Kan stikke nesa godt nedi det og da er det en svak lukt av lanolin, men ikke noe mer enn det. Luktet ikke da vi tok det ut av pakken en gang. Har kjøpt på nøstebarn.

Skrevet

Mitt lukter heller ikke, så jeg tror kanskje ditt ikke er beregnet på baby, men på gulv?

Skrevet

Jeg skal kjøpe på KID og jeg satte nesa i og det lukte i allefall ikke :-)

Skrevet

HI

 

Nei, det er ikke langhåret, kjøpte det på Jysk og det er beregnet til baby ikke gulv! hehe Men om det ikke skal lukte sånn, vil jeg jo bytte det.....

Skrevet

Mitt lukter også sau...eller et eller annet. Beregnet på baby, kjøpt hos nøstebarn. Har hengt ute til lufting i 4-5 uker...lukter fortsatt. Tror kanskje lukten blir borte etterhvert som det blir tatt i bruk. Lar deg henge ute de neste 8 ukene til fødsel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...