Gå til innhold

Dere som bruker bricanyl og lignende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det brukes jo til å stoppe rier med...jeg bruker Ventoline som har samme effekt, hva skjer da?? Kommer jeg ikke i fødselen av mg selv?? Kan jo ikke slutte heller, ellers får jo jeg ikke puste (må ta den 1-2 ganger hver dag).

Gik mye over med førstemann UTEN medisin, og skal prøve å få dem til å sette meg igang tidligere enn 14 dager over, fordi jeg mest sannsynlig ikke kommer i fødselen av meg selv, og førstemann var diger.

har time imorgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de bruker bricanyl til å stoppe fødsler er det snakk om en helt annen dose. Ikke i nærheten av en vanlig dagsdose for oss med astma ol. Jeg har gått på både det og går nå på ventoline. Gikk 8 dager over med første hadde maserier hvert 5 minutt i tre døgn, og jeg skal love deg at bricanylen ikke stoppet de........ Da ble jeg satt i gang, men kun pga at jeg var helt utslitt. Nr 2 gikk jeg på bricanyl og poden kom 14 dager før tiden. Denne gangen har jeg ventoline, og er på 2. dagen med overtid. Helt tilfeldig om du går overtid med astmamedisin.

Når de skal stoppe rier med det bruker de enten intravenøs eller tabletter.

Skrevet

jordmødrene her på rikshospitalet sier at bricanyl greier ikke å stoppe ekte fødsels rier, det bare glatter ut musklaturen i livmoren noe som skal forhindre sammentrekninger. Men som sagt det stopper ikke fødsels-rier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...