rufs Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 he he jeg er ingen kokk,men hva er det en bør ha i skapet sitt til en hver tid som jeg aldri har???
grå :) Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 jeg har alltid det som trengs for å lage brød: mel, salt, olje, gjær ellers er det greit å ha en del krydder, pasta, ris, te, kaffe(pulver feks), suppeposer, sausposer, knekkebrød, sukker. hmmm har mye mer i skapene mine da, men jeg er en liten hamstrer.
Gjest Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 I tillegg til det grå nevner, så har jeg alltid litt kjeks, litt ekstra pålegg og litt hermetikk. Og så har jeg nesten alltid en pakke med Vestlandslefse, da har jeg enten noe søtt til meg selv, eller om det skulle komme kaffegjester. I fryseren har jeg alltid noe å lage middag av, ei pakke pølser, en pakke kjøttdeig, el.l. Og så har jeg alltid fryste bær og is, da har jeg alltid noe å servere til kaffen om det skulle komme overraskende besøk.
Gjest Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Jeg er kokk(eller lærling da) Mel, olje, sukker, gjær og slikt til å bake og kaffe, te, krydder, ris, pasta. Har alltid kjøttdeig i frysern og masse gr.saker Fisk har jeg alltid i frysern(deler det i porsjoner så det er lettere å tine Pleier å steke kjøttdeigen på forhånd og så fryse, så har jeg litt enklere middag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå