Gå til innhold

hva gjør jeg nå.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff, det her er det tøffeste jeg har opplevd. ble alene med sønnen min får 6mnd siden. fant ut at mannen min var utro og der satt jeg med en nyfødt baby alene.han stiller ikke opp for guttungen han skal ha han ca15timer i uka fordelt over tre dager.har hatt han to dager på 7uker nå er så forbanna på han men sier ikke no.idag fant jeg ut at han bor med sin nye dame,til meg sier han at han ikke er sammen med henne og bor hos foreldrene sine.han juger meg stadig rett i fjeset skal på mekling om 14dager igjen og jeg har jo skrevet ned alt. noen som vet hva jeg har krav på når han ikke holder det han lover og har skrevet under på,samt juger til og med om hvor han bor.har ikke lyst til og sende det mest verdifulle jeg har til den mannen.....tenk og juge sånn et

ter 12år sammen hvorfor går det ikke an og være ærlig.....måtte bare få det ut...tenker så på babyen min han fortjener så mye bedre enn og ha en sånn pappa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Synes han fyren virker meget tragisk, og ikke noe å samle på. Selv hadde jeg vel søkt om foreldreretten. Håper han betaler deg bidrag så det holder. Det er jo utrolig tragisk at han ikke skjønner at det største offeret her er gutten.

Hva du har krav på sånn sett har jeg ikke peiling på.

Stå på å få saken din opp, slik at folk skjønner hva slags idiot han hvertfall virker til å være, utfra det du skriver.

Skrevet

Det er vel ikke noe du kan kreve? Er gutten som har krav på ting her, og det er samvær med sin pappa. Når pappa ikke holder det han har vært med å avtale av samvær for sønnen sin, så er det desverre ingenting nav eller familievernkontor eller andre kan kreve av han.

Jo, du kan faktisk kreve større bidrag kom jeg på. Bidraget blir regnet ut fra hvor mye samvær barnet har med den bidragspliktige. Det er nok det eneste su kan kreve.

Alltid synd når sånt skjer, men det er desverre litt typisk nyforelska mannfolk. Dersom nye dama ikke er opptatt av at han holder kontakten med ungene sine så er ikke han det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...