Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Sliter med å få en rytme på dette. Hun sovner aldri av seg selv. Må trilles i vogn og det kan ta laaaang tid. Kan bruke 1 time på å få henne til å sove 30 min, og sånn fortsetter det resten av dagen ( sover godt om kvelden/natta) Hun er veldig sutrete når hun kun har disse korte soveøktene. Hvordan fungerer dette hos dere andre. Merker jeg blir sliten når hun aldri sover, får aldri gjort noe, og mesteparten av dagen går med på å få henne til å sove, spise og leke
tobarnsmamma2 Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 AKKURAT SÅNN har vi det også...hun er snart 5 mnd, skulle tro du beskrev oss... noen som har noen råd å komme med?
Learning to fly Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Min er 5 mnd neste uke. Han sover 3 til 4 ganger om dagen, alt fra 1 time til 3 -4 timer i slengen. Han er våken ca 1,5- 2 timer i mellom. For natta legger han seg ca kl 19/1930, for da er det 1.5-2 timer siden sist han sov. Han våkner og vil stå opp kl 0600/0700 om morgenen. Våkner for mat om natta, men sovner straks han er mett. Fullammes. Jeg må gå på soverrommet for å amme han, ellers så virrer han rundt og skal kikke på alt. Og han har selv "ordnet" det slik at han helst bare vil ha mat før han sovner. Så han ammes, rapes og koses litt med, jeg legger hna i segnen, smiler, sier "sove godt", så går jeg. Han ligger og prater og lager godlyder, eller snur seg på siden og sovner med en gang. Slik har han vært siden han var ca 1,5 mnd. Så det er deilig. Han har vanskelig for å sovne i vognen, fordi han ikke er så vandt til å gjøre det mer. men husker att jeg strevde slik du nå gjør, med førstemann. Tror det har litt med ungen å gjøre, og mye med hva vi som foreldre legger opp til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå