Gå til innhold

Nekter å sovne utenfor vogna, gruer for lang flytur!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi drar til syden på lørdag og gruer mer og mer for flyturen. Hun er vanskelig å få til å sove i utgangspunktet, men knøtt umulig uten vogna. Flyet går kl 7 om morningen og varer ca 3 timer. I tillegg kommer 2 timer i buss!

Siden hun var ca 1 mnd har hun nektet å sove i fanget, sofaen eller lignende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker hun sovner nok når hun er trøtt nok j;) Bare slapp av, d ordner seg nok;) Vi reiser snart til Mallorca, og håper at sønnen våres sovner motorlyden akkurat som han gjør i bilen.. Sovner m en gang;)

Hadde d samme prob før vi å.. Sov kun i vogna trudde vi.. Men under dåpen sovnet han på fanget til mormor. Trøtt som en dupp.

Skrevet

Heisann Gullet

Har akkurat det samme problemet, men en gang i blant så sovner hun i bilsetet sitt, så jeg tenkte jeg skulle ta det med.

Skrevet

Du får visst ikke ha med bilsetet inn i flyet lengre. Jeg forsøkte på flytur (Norwegian og Widerøe) i forrige uke, og jeg ble fortalt at regelverket er strammet inn.

På forespørsel ble jeg fortalt at dette gjaelder alle flyselskaper. Hun sovnet heldigvis på fanget, noe hun aldri gjør ellers, mye inntrykk og flydur.

Skrevet

Heisann.. Tror ikke du skal bekymre deg så masse for det. Skjønner deg godt, for har samme problem som deg. Hun vil hvertfall ikke sove i armene våres. Vi skal også fly til syden på lørdag og har kvidd meg masse. Heldigvis hadde vi en flytur til oslo (fra bergeb) tidligere i sommer der jeg fikk prøvd litt. Flyet gikk tidlig på morningen og tror det er bra. Jeg la henne til brystet med en gang flyet begynte å kjøre...hun spiste litt og sovnet som en stein (ulikt henne). Sov hele turen :) Hjem igjen ammet jeg også når vi lettet...sovnet ikke da, men var ikke noe problem.

Vårt fly går halv tolv på dagen no når vi skal til Mallorca...liker ikke helt det tidspunktet...men håper på det beste. Hjem igjen går flyet tidlig :)

Hun er 7 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...