Gå til innhold

Deler ALLE her inne seng HVER natt med mannen....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eh... vi gjør ikke det....mannen min snorker såååååå innmari, så han ligger på gjesterommet...er vi veldig unormale?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Tror jeg er ganske vanlig ved snorking ;)

Skrevet

Tja... Vil ikkje seie unormale... Men men. Deler seng med mannen min kvar natt ja.

Husk at han ka få hjelp til sin snorking. Både medisin og evt oprasjon. Min far fekk retta opp neseveggen, og slutta å snorke så enormt. Snorkin KAN komme av ein feil i nese/svelget. Be han oppsøke og snakke med legen sin!

Skrevet

hehe...nei, vi gjør ikke det...men det er fordi jeg er høygravid og sååååååå varm at jeg ligger på terrassen faktisk.

Skrevet

Nå snorker hverken jeg eller min mann til vanlig, men ved f.eks kraftig forkjølelse eller at en av oss sover veldig urolig, kravler rundt, så hender det, en sjelden gang, at en av oss legger oss på gjesterommet. Er jo viktig å prøve å få nok søvn, særlig siden vi ha ei på tre år fra før som skal følges opp. Så unormale, NEI!

Skrevet

vi deler seng hver natt. Men det er jo aldeles ikke unormalt at dere må sove på hvert deres rom innimellom hvis han holder deg våken! Min mann snorker en del, men det går greit så lenge jeg sovner først! ;)

Kjenner flere som har det akkurat som deg!

Skrevet

vi deler rom.. MEN vist han snorker.. så blir han vist ut av rommet.. hehe...eller jeg ligger meg på sofaen..

Skrevet

mannen min snorker MASSE! jeg sover på gjesterommet..

i morgen skal han inn å operere nesen, pga snorking... HÅÅÅÅÅÅPER det hjelper!!

Skrevet

Vi sover faktisk på hver vårt rom. har gjort det mestedelen av svangerskapet. men det er fordi jeg har vært så j.... dårlig og sliter med søvn om natta og holder han våken. og når jeg nesten sovnet så lagde han lyder.Nå er jeg høygravid og varm og tar hele senga men heldigvis bare 4 uker igjen he he he...

Skrevet

Vi deler seng annenhver uke vi.

Men det er pga jobben hans, han jobber nattevakt annenhver uke. så da sover jeg alene der på natten og han sover alene der på dagen i jobbuken hans.

Men ellers så deler vi seng hver natt.

Skrevet

Deler seng hele tiden:)

Skrevet

Jepp! Han snorker også, men jeg er velsignet med verdens beste sovehjerte, så jeg sover meg igjenom hele sagbruket! =)

Jeg blir helt stressa visst jeg ikke har han ved siden av meg jeg! Trygt og deilig! : )

Skrevet

Vanligvis deler vi seng hver natt.Men nå har han frvillig flyttet inn på et annet rom.Han orket ikke høre på all okkingen og stønningen og dogåingen min om natten.Han kommer nok til å ligge der en stund etter fødselen og,sånn at han er uthvilt når han skal på jobb.Men han kommer på besøk til meg av og til om kveldene..hi hi

Skrevet

Ja vi deler seng hver natt, får ikke sove uten han ved siden av meg. Men jeg er heldig og har funnet en som IKKE snorker (første mannen i min historie) Jeg holder dessverre han våken, men han klarer heller ikke å sove uten meg :o)

Skrevet

Mannen min har skiftarbeid (døgnvakter) så han og jeg sover på hvert vårt sted ca. 14 dager i måneden :-(

Skrevet

Ja, vi deler seng hver natt. Vi sliter om vi ikke får dele seng. Før jeg møtte mannen min sov jeg veeeeldig dårlig til tider. Våknet flere ganger om natten etc. Men etter at jeg møtte han så sover jeg godt. Forutenom nå da, fødeklar og oppe minst 6 ganger per natt for og besøke toalettet. Sliiiitsomt.

Anyway, mannen min snorker han også og han vil ikke at dette skal være et problem for nattesøvnen min som etterhvert påvirker samlivet vårt. Om man ikke deler seng med sin kjære under en lengre periode så blir det påvirket. Det sier seg selv, sa han og boket en tid hos fastlegen pga snorkingen. Han fikk en remiss til sykehuset som hade han en natt for observasjon. Resultatet er at han har hovne mandler og skal operere bort dem til høsten når bebien har installert seg litt.

Nå bruker jeg ørepropper, dels for snorkingen og for trafikken utenfor soveværelset...må ha vinduet åpent om natten nå ellers svetter jeg bort=)

Så da er det problemet løst om en stund=)

Få mannen din til fastlegen så kansje de finner ut hva problemet er. Så kan dere sove i samme seng igjen=)

Skrevet

Ja det gjør vi;) Hvis ikke han jobber natten, noen ganger han må det!

Skrevet

Ja, noe annet vile vært helt unaturlig for oss. Selv synes jeg "halve" kosen med å bo sammen er å krype helt inntil hverandre om kvelden, høre ham puste, kjenne lukten av ham, se ham ved siden av meg om jeg våkner på natta, og legge meg på brystet hans når vekkerklokka går om morgenen. For ikke å snakke om å ligge å prate etter at vi har lagt oss, når alle mulige tanker dukker opp.

Vi har faktisk blitt enige om at dersom det kommer dit hen at en av oss ikke orker å sove på rommet lenger fordi den andre f.eks hele tiden må stå opp med barnet vil vi heller betale en sykepleier for å sove hos oss en natt eller to i uka enn å sove separert.

Og begynner han å snorke er en snorkeoperasjon en god investering i samlivet.

Skrevet

ja stort sett , men det hender han sovner på sofaen hvis han sitter lenge oppe da... nå om dagen sover vi dårlig begge to , han pga meg som er urolig og jeg pga hoste og baby....jeg har lagt meg på gjesterommet deler av natta for å prøve noe annet...men havner alltid i senga vår utpå morgenen. Er jo ikke nødvendig å ha fast tilholdssted om natta når man ikke sover likevel hehe ;) Flyr jo i skytteltrafikk mellom seng og toalett heeele natta!!

Skrevet

Når han ikke er på sjøen deler vi seng hver natt ja. Men han må ha sov-i-ro nå som jeg er høygravid. Snorker ikke til vanlig men nå høres jeg visst ut som et lokomotiv eller noe:D

Skrevet

vi sover hver for oss hver natt...sambo snorker så sinnsykt,så han sover i senga til sønnen sin:)

Skrevet

Ja det gjør vi, med få unntak. Men når lillegutt var baby og oppe for å spise om natten så hende han at han sov på et annet rom for å være opplagt til jobb. Og det kommer nok til å skje når babyen kommer også.

Men jeg er litt frossen på vinteren så da er jeg avhengig at han er der så jeg har noen å varme meg på:-)

Skrevet

Jeg ELSKER å sove sammen med kjæresten min. Det er faktisk en slags "bonus" til hver dag, at jeg får legge meg sammen med ham, og kose!

Dog, noen ganger sover vi ikke sammen.. Som hvis en av oss har oppkastsyke, eller noe annet ekstraordinært som kan virke veldig forstyrrende på den andre.

Og en gang kasta jeg han ut av senga for noen timer - fordi han lå og hikka sånn, og jeg var småuggen. (Det var en ølrik i dag i parken..) Var ikke så stas å skulle ligge der og kjenne senga hoppe, hvert 40. sekund.

Skrevet

Vi sover sammen, men etter at eg ble gravid, har eg begt å snorke, så min mann har kjøpt seg ørepropper hehehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...