............. Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Har brukt dusjsåpe for barn hittill, men tror dere det er ok å begynne å bruke vanlig dusjsåpe nå? Vi bruker milde. Evt. at han kan bruke Lano såpestykket som pappaen også bruker? Er så lei når vi skal på ferie å dra med meg forskjellige såper til alle mann Og hva vasker dere barna med nedentil når de er så store? jeg har brukt Lactacyd, men også vanlig dusjsåpe for barn når han er i dusjen...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Hva med kun vann? Det er det aller beste. Bruk en vaskeklut mens barnet dusjer. Det er nok det beste for kroppen.
Gjest Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Vi bruker Dr. Greve sensitiv intimvask, både på oss og på guttungen som snart fyller 4... Til hårvask (han har masse hår) bruker vi Aponti, og på kroppen bruker vi Babyline de gangene det trengs, ellers kun vann...
Pysa Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 lano er sterke saker, vet jeg. kan ikke dere bruke barnesåpe i ferien, da? vi bruker bare vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå