Gå til innhold

9 dager over termin...


Bippe77

Anbefalte innlegg

Har egentlig ikke vært så lei, men nå begynner jeg virkelig å bli lei!! Prøvd det meste nå.. og allikevel ikke noen tegn.. ikke en vond kynner engang... jordmor sa for nesten to uker siden at jeg var moden og klar til fødsel! Nå har jeg fått time til overtidskontroll på onsdag... greit å ha den å se frem imot, men har jo håpet å slippe å bruke den da! noen fler på overtid der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 dager på overtid jeg, skal på overtidskontroll imorgen og tror ikke det skjer noe før torsdag.

Har hatt masse vondt i tre uker så gitt opp håpet:) men snart nå så ligger gullet i armene mine:)

 

bill.merk. drittlei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med overtid.. var egentlig forberedt på å få før, men den gang ei..

Skal på sykehuset i morgen og skulle ønske av alt jeg eier å har at de da satt igang, men så heldig er jeg vel ikke. Er 11 dager over og synes d er evig nok:-)

Ellers lykke til alle sammen:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dager i dag på overtid... blæææ

 

overtidskontrolltime om en uke, blir satt igang da eller neste onsdag. Så kan det gå 3 dager, dvs mamma innen 25...

men det føles likevel leenge til.

Håper noe skjer før.....

 

ingen tegn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pes, fremdeles ingen tegn her.... kjipt... Overtidskontroll imorgen da.. gleder meg til det da.. da får man liksom litt mer beskjed om hva som skjer... Ganske rart å være 10 dager på overtid og ikke ha antydning til noen tegn som kanskje kan være fødsel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja! 6 dager over - er så sliten og lei. skal heldigvis på ctg i moro, så håper me kan ta ein besluttning då. Har fått veta at ungen min er over 4 kg, og det er ekkelt og stressende å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dager over i dag... driit d da :-) Skal på sykehuset i morgen å prøve å få satt den har morroa igang.. Håper da d går fort. Er nervøs jeg.

Ellers lykke til til alle andre som venter i spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...