lotte25 Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 noen som har prøved og ta det for og sette i gang fødsel?? VIRKET DET??
AMK<3 Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 jeg prøvde kanel.. funket ikke på meg... men det har ikke trappene, sexen, husvaskingen og turene mine gjort heller da... så jeg er vel bare en av dem som ikke har noe annet valg enn å sette meg ned og vente...
Mjaubeibi! Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Spiste enorme mengder kanel flere dager men det funket ikke, derimot, så blandet jeg litt lakserolje i havregøt en uke på overtid og riene kom samme kveld. Først en spiseskje tidlig, merket ingenting, så 2-3 ss på ettermiddagen, da gikk det noen timer og riene begynte sent om kvelden. Hadde rier til kl 17-18 neste dag, da begynte de å dabbe av, så valgte å reise hjem å dusje og sløve foran tv og legge meg i vår egen seng. Tok en spiseskje til da, og våknet etter 3 timer med rier igjen. Dro opp på sykehuset og hadde ca 5 cm åpning, etter 6 timer var skatten vår kommet til verden Ps, fikk ikke diare eller noe sånn som så mange advarer mot, trenger jo ikke styrte hele flaska
♥Rime♥ Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Ikke noe har funket på meg. Og jeg prøvde også lakser olje, 2-3 ss og jeg gikk på do flere ganger og skikkelig vondt. Helt utrolig at du over her ikke gikk på do!! Hehe,, det har jeg aldri hørt før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå