FrkForsiktig Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er, så derfor er det så vanskelig å prate med han om det. Men jeg føler at det skjer så ofte, jeg blir så lei meg, han sier eller gjør så ofte noe som tar all glød ut av meg... Jeg har vært aleine hjemme i helgen, hadde ei venninne på besøk på lørdag. Det er så deilig å ha ho her, for vi kan prate om alt mulig. Vi satt lenge på kvelden og snakket om løst og fast. Når jeg får prate skikkelig ut om ting med noen, føle at noen virkelig hører på meg, så har jeg det så fint etterpå. Helgen har vært flott, vært i perlehumør, tror det gjorde godt å prate...Jeg har hatt masse energi, vært kreativ og planlagt mye i forhold til jobb idag, vasket hus, ryddet og kost meg virkelig. Så kommer mannen min hjem, og det tok ikke lang tid før jeg var lei meg..... Det er så typisk....men det er så vanskelig å si noe til han, uansett hva jeg sier så føler jeg at han går i forsvar. Eller han hører hva jeg sier, og så får jeg ingenting tilbake. Så det gir meg ikke så mye å snakke med (til) han heller..... Det er så vondt...!!!!!
Gjest Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Alltid vondt hvis den man er mest glad i her i verden ikke forstår. *trøsteklem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå