drømme_mamma er gravid Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 jeg er det. har vært sykmeldt i ca 4 uker pga kvalme og oppkast. jeg har ikke lyst å begynne å jobbe før jeg føler meg i form og er klar, bør jeg ha dårlig samvittighet?har psykisk krevende jobb innen helse/sosial
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Jeg er nå i uke 33, og ble sykemeldt 30% fra i dag av:) Råder deg til å vente til kroppen føler seg klar igjen. Det kan for enkelte være ganske psykisk krevende og være dårlig i svangerskapet også, så ikke forhast deg:)
Gjest Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 SM 100% siden uke 10, er nå 35+6. bekkenløsning og kronisk sykdom i rygg og hofte, kombinert med fysisk tungt arbeid.
jente og gutt Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 jeg har vært mer eller miindre sykemeldt hle tida, og er nå 100%. Ikke ha dårlig sammvittighet for jobben, din helse må komme først.
~Mita~ Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Jeg er nå 11 uker og de 4 siste har jeg vært sykmeldt pga kvalme og oppkast. Begynnte på aktiv sykmelding i dag og har det foreløbig i 2 uker framover. Har heldigvis en kvinnelig sjef som forstår og jeg har fått veldig fleksibel arbeidstid, i dag var jeg der i 5 timer før kvalmen tok overhånd. Har absolutt ikke dårlig samvittighet for det. Begynner du å jobbe for tidelig vil dette stresse kroppen din og du vil sansynligvis holde på kvalmen lengere, kanskje også gjøre den værre. Det var den beskjeden jeg fikk av legen min ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå