Tooblind Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jeg har de siste dagene hatt en rar følelse i magen innimellom.. Veldig vanskelig å beskrive den følelsen, men det er som om når man er skikkelig sulten og magen skal rumle eller at det er et sug i magen på en måte. Og ikke er jeg sulten og magen rumler heller ikke. Også kjenner jeg små svake dunk på en måte, men vanskelig å forklare som sagt.
glajenta:-) Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 de første sparkene kan føles som lufbobbler som sprekker. eller fiskehale som slår. hehe. vanskeli i forklare hvordan d kjennes ut ja. men når en har kjent det en tid. så er man sikker på at det er babyen som sparker, lykke til videre. ;-)
Niem og Patrick Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Litt vanskelig å forklare, de føste sparkene kjentes ut som 'leamus' i magen.. Nå kjenner jeg forsiktige dunk fra tid til annen.. koslig:)
Serial mom Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Hos meg kjentes det ut som myke dytt innenfra,ingen bobler eller noe sånt. Det varierer sikkert en del fra person til person,avhengig av hvordan babyen ligger,morkakeplassering osv osv! Er ihvertfall kjempegøy når en kjenner liv for første gang og VET at det er det en kjenner,ikke bare magen som tuller! Og så blir det bare mer og mer,og sterkere for hver uke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå