tolle Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jeg begynner av og til og lure. Synes disse sidene og forumet er genialt. En kan stille alle mulige spørsmål og få svar på de. Ingen spørsmål er for dumme har jeg inntrykk av. Og det er jo en stor befrielse. Har fått mange gode svar selv. Det er bare en ting jeg reagerer litt på. Er det ikke enkelte spørsmål en bør stille en lege eller jordmor ? Lekker jeg fostervann ? Kan det være svangerskapsforgiftning ? Har vannet gått ? Slimproppen ? Jeg er uvell, føler noe er galt ...... Jeg er høygravid til tusen her jeg sitter, og om jeg hadde følt at noe var galt så hadde jeg heller tatt en tlf til lege eller lign. Er jo helt greit og spør her inne, bare lurer på om en slår seg til ro med svarene som en får ??
Amanda- Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 det har jeg også lurt på... jeg hadde ikke turd og ikke ringe lege.. men skjønner at folk spør her og...
Gjest Ut på tur Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Har jeg også lurt på mange ganger, men ser at de fleste da får svar "ring lege", "ring føden" osv Så får vi håpe at en side som dette ikke gjør at noen faller til ro med et svar de får her som kanskje er galt. Viktig å huske vi er synsere
Brenda med 2 ute Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Jepp, får håpe damene ringer legen eller jm om de er bekymmret over noe og ikke stoler blindt på svarene her inne. Jeg ønsker alle lykke til og sender fødestøv til de på overtid og modningsstøv til de som er fødeklare=) Personlig vil jeg ha masse modningsstøv denne veien takk=) 5 dager til termin
tolle Skrevet 13. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2007 En dose modningsstøv kommer din vei !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå