Gå til innhold

Ang. mensmurring og gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørt at mange har mensmurring, men likevel er gravid... Når har dere mensmurring da? Samme tid som TR sku komme, tidligere, seinere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde litt mensmurring sånn ca en uke før TR var forventet, men deretter ble det påfallende stille frem til etter IKM, da det begynte igjen.

Husker at jeg hadde mensmurring da jeg var gravid med datteren min også, men ikke om jeg kjente det før IKM. men det gjorde jeg nok, for jeg var overbevist om at mensen var rett rundt hjørnet hele tiden, jeg prøvde nemlig å unngå å bli gravid...:)

Skrevet

Jeg har hatt mensmurringer i ca fem dager nå, og egentlig ikm i morgen, men testet positivt både i går og i dag! Kjennes ut som når jeg skal ha mensen, men er litt mer intenst, spesielt de siste to dagene. Kanskje fordi jeg kjenner bedre etter nå:-)

Skrevet

Okey! :-) Så da er det altså håp!! :-) Kjente litt murring i går, men det ga seg fort igjen... Men det er 4 dager til IKM.. Pleier aldri kjenne noe før dagen før eller noe... Noen andre som har erfaring?

Skrevet

GRATULERER med spira!!!! :-) :-) Kos deg masse med svangerskapet!!! :-) Og masse lykke til!!

Har du hatt murringer hele dagen, eller bare i perioder?

Skrevet

Tusen takk!

Har hatt murringer hele dagen de to siste dagene, men dagene før kom og gikk de. Jeg pleier heller ikke å kjenne noe før dagen før.

Krysser fingra for at det er baby, og ikke mensen hos deg!

Skrevet

Har prøvd i snart to år, har aldri hatt en så bra følelse som denne pp... Har de siste dagen vært svimmel, kvalm, utroooooolig slapp og giddalaus, og mensmurring....Så håpet er der!! :-) Håper bare TR har tatt seg en lang ferie, og ikke er tilbake før tidligst 9 mnd :-)

Skrevet

Jeg har alltid hatt mensmurringer ved svangerskapene mine. Denne gangen har jeg hatt murringer siden el, og de er her ennå. Hadde ikm i går eller i dag. Venter i spenning om tanta dukker opp.

Skrevet

Da jeg var gravid med jenta mi fikk jeg mensmurring 4 dager før IKM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...