Gå til innhold

Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter andremann i januar. Skal ligge på Ullevål hotell etter fødselen. Ville dere hatt mannen deres og storebror på 3 år der? Eller hadde dere slappet mere av med bare babyen? Ser for meg at det blir litt stress med storebror der...Orker jo ikke så mye da :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg nok vært alene, ja. Det blir slitsomt nok med storebror når dere kommer hjem :-)

Hadde kost meg de dagene helt alene med babyen.

Skrevet

Vi fikk nr to i april.Storebror var på besøk omtrent hele dagen, men dro hjem på ettermiddagen/kvelden. Det syns jeg var deilig. Da fikk jeg slappa helt av, og bare tatt hensyn til meg og snuppis. Storebror er jo der når dere kommer hjem. Tenk på deg selv i første omgang:-) Det kan bli slitsomme dager som tobarnsmor;-)

Skrevet

Ja tenker også litt det samme. Selvom det så klart hadde vært kjempekos å ha størstemann der også. Men samboeren min er der nok flere timer hver dag uansett, så kanskje litt greit med litt tid for seg selv =)

Skrevet

Ja, jeg tror ikke du angrer på at storebror ikke er der :-)

Skrevet

Her så var storebror hos mormor de dagene mens pappan var hos meg og babyen, storebror kom på besøk hver dag da i par tre timer ;O)

Nyt de dagene alene!

Skrevet

Er det forresten noen som har ligget på Ullevål hotell? Hører gjerne litt fra dere =)

Skrevet

Kun mannen: JA

Begge to hele tiden: NEI!!

Skrevet

Tror det blir litt vanskelig med barnepass når det gjelder familien HVIS fødselen skjer på en hverdag =) Men vi får se..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...