Gå til innhold

Har lyst til og flytte, men hvor????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i Vestfold, trives ikke så godt på dette stedet.Så vi tenker på flytte, starte på nytt. hehe.

 

Noen bra tips, helst ikke hvor husene er altfor dyre. Gjerne landlig.

 

takker for alle svar.

 

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

*synger* Sommærn ær hæli i Fredd-rikk-staaaaa...!

Skrevet

Må jo foreslå Enebakk da, Flateby helst. Nærme Oslo og Lillestrøm, men likevel litt unna så vi er litt på landet. Rett ved Øyeren og prisen på hus her er helt grei i og med at det er så nærme Oslo.

Skrevet

Skedsmo - Kløfta

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Og jeg som skulle foreslå tønsberg :) Hehe :)

 

Bor selv i vestfold, dog litt lengre nord. Trives såpass i den grad at jeg har bil, så jeg får besøkt familien. Valgte plassen pga jobben til sambo, og bosted til barnefar...

 

Hvor i vestfold bor du nå da?

Skrevet

Enig med Cat78 men vil vel legge til Frogner og(ikke oslo) Men Kløfta er perfekt;-P

Skrevet

Dere anbefaler jo alt rundt der de bor!!

Skal dere begynne på nytt, så reis lengre...

Hva med bygdene her i Trøndelag, ikke langt fra Trondheim? Mye fint her, bra miljø, og greit klima...

Dåkker e no vælkommen da sjø:)

Skrevet

Om du vil ha forandring er Finnmark ypperlig.

Skrevet

Voss er en flott plass=) ligger 1,5 time kjøring fra bergen. er akkurat passe stort.

Skrevet

BERGEN er åsså en flott by å bo i;-)

Skrevet

Stavanger selvsagt :o) Eller Haugalandet der jeg bor. Her har du Haugesund som er byen og maaaaange landlige men ikke for landlige steder rundt. Men du må tåle vind da :o)

Skrevet

Finnmark. Her er folk veldig åpen og glad i å dra på kaffebesøk. ;o)

 

 

Skrevet

Bor ikke i Fredrikstad selv, men liker den byen veldig godt!

Klarer du dialekta er det veldig fint :)

 

Selv vil jeg anbefale Asker, jeg elsker Asker og skal flytte dit selv om vi får nok lån til neste år... Men der er det jo ganske så dyrt da :S

Skrevet

Hvis dere vil langt vekk så kan jeg anbefale Sandnes.

 

Her begynner husprisene å bli høye, men har du bil og kjører 5-10 minutt utfor sentrum får du et hus til en greit pris.

 

Vi bor selv cirka 5 minutt fra sentrum og bor landlig til med gangavstand til skog, fjell og badeplass.

Skrevet

kongsberg er fint, og det er jo flere landlige tomter her.. men er ikke så billig å bo her da..

Skrevet

Henger meg på Thujatoppen og anbefaler Sandnes. Tipper du bor på Bogafjell Thujatoppen? Jeg gjør ikke det, men skulle jeg bodd en annen plass ville jeg bodd der:)

Skrevet

Hvis du flytter til Ringsaker, så får du landlig beliggenhet, greie priser på hus, og sentral beliggenhet i forhold til Mjøsbyene. Ikke tar det lange tiden til Oslo med bil eller tog, heller. Åpent og rolig landskap, såpass mange mennesker at ikke alle kjenner alle, heldigvis.

Skrevet

trives ikke i VESTFOLD???

 

feil sted du, a..

 

bor du henne?

Skrevet

Sørlandet så klart!!!!!

 

Lite snø, som regel...

Vi har mange badestrender, ikke folksomt og utrivelig

Mange små koselige byer og tettsteder

Det beste stedet å bo sommerstid

Vi får Ikea i 2010

Kristiansand har båtforbindelse til Danmark

Dyreparken er her

Ikke langt til Stavanger og Oslo

God tog og buss forbindelse

Kjevik Flyplass har flyvinger til London, København og Nederland og enkelte charter-turer.

Quart

 

Finnes ikke bedre plass i Norge enn sørlandet!

Selv bor jeg i Kristiansand og stortrives!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...