Gå til innhold

jeg har sååå reisefeber....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå teller jeg kun timer til jeg skal avgårde. Og jeg har så sommerfulger i magen:-))) har gått fra å telle måndeder til endelig timer:-)) juhuuuu. Gleder meg vilt. Er som en unge på julaften. Kommer nok til å kjede meg sikkelig på flyturen nedover, og kaste fra meg alt jeg har på hotellet å løpe ned på stranda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juhuuuuu!!!!!!!!!!!! Så deilig du kommer til å få det! :-) Håper du koser deg masse masse,og at ferien lever opp til alle forventningene,unge frøken! Du må innta noen ekstra kokosnøtter for meg,savner kokosnøtter!

Når går flyet da?

*smask*

Skrevet

Tihii, misunner deg så. Du må kose deg MASSE MASSE =) =) =) Det fortjener du...

Klemmepå

Skrevet

Jeg skal kose ræva ta meg..)))))

Drikke masse alkohol og spise vannmelon til den store gullmedaljen:-))

Flyet går fra gardermoen klokka 0715 i morgen:-)) Så vi skal dra hjemmefra halv fire i natt.. skal innom strømmen å hente mamma. Hun skal låne bilen når vi er borte... tihi... så hu kjører hjem å legger seg igjen:-))

Kokosnøtter???? hm.... det har jeg ikke sett så mye av på alcudia. Men ser jeg en skal jeg spise en assa elli:-))

Skrevet

Høh,ingen kokosnøtter i syden??? Alle sydener har kokosnøtter,vel,he-he!

Kommer til å være rimelig trøtt når dere ankommer da,men hva gjør vel det når en kan sove ut på STRANDA!!!!! *gliiiiz*

Pass på så ikke de sleske strandkrabbene prøver å stikke av med deg mens doffine-mannen ser en annen vei! Er du på sms der nede,eller?

Skrevet

De har nok kokosnøtter.-)) men jeg har ikke sett etter det:-)) tihi..

jeg kommer neppe til å få sove til kvelden... blir kansje et par timer i senga nå, så sitter jeg oppe helt til vi skal dra:-)) tihi...

Er ingen som stikker av med doffine:-))) tihi.. ingen som tør det:-) Doffine sier klart i fra når noe er slemt og ikke bra:-)) tihi.. Og elli.... Jeg har fått jobb:-))) starter 23 august:-))

Har mobilen med meg på stranda hver dag:-))

Skrevet

Betryggende å vite,sånn ifall jeg setter kursen til samme syden en gang! Kan jo ikke reise til en syden som ikke virker!!!!

Jeg får aldri sove når det er noe jeg skal,spesielt reiser! Du får bare fylle på med red bull eller noe,så holder du det nok gående hele veien frem,evt. blande med litt sterkt oppi! (er det ikke det folk drikker?,er liksom ikke helt oppdatert på alkohol,har jo ikke drukket på over 10 år!)

Godt du vet å slå fra deg,he-he,de kan være temmelig så pågående på de strendene,altså!

Jobb?!? Næh,så kult da! Åssen jobb er det? (du kan skrive det på pm om det er "secret information",he-he) Gratulerer! Så gøy for deg da,håper du kommer til å trives! Skal se du blir gravid rett etterpå,det ble jeg nemlig!

Skrevet

Denne syden her er suuuper:-)))) elsker alcudia over alt:-))

jeg drikker sjelden selv jeg... Men jeg skal ha noen beroligende tabletter før jeg skal sette meg i flyet, så alkohol er ikke noe alternativ:-) tihi... Flinke elli som ikke drikker:-))

jeg ble headhunta:-) hehehehe... skal begynne i et firma som reparerer hvitevarer og brunvarer for elektrokjeder. Jobben jeg skal gjøre er å registrere alt som kommer inn på dataen.. Kjempe grei og godt betalt jobb:-)) Tihi..

Skrevet

Da må jeg sjekke ut det på nett,må jo ha alternativene klare når det en gang blir mulighet for ferie!

Å,ja da er det nok ikke så lurt å drikke,nei,best å ikke blande gò-sakene!

Oi,om det hadde vært krav om dataferdigheter hadde jeg akdri fått jobb,he-he,jeg suger på sånt! Kan ikke word engang,jeg! (må ha hjelp til alt som skal skrives av oppgaver ifm studier og jobb *rødme*)

Kjempestas med jobb da,blir nok godt å gjøre noe annet på dagene,blir lett kjedelig hjemme! Hva gjør du med Doffen når du er på jobb da? Tar han med?

Skrevet

Jeg drar til alcudia for 6 gang, så jeg er ganske fornøyd:-)) Har faktisk aldri hørt noe negativt om stedet....

Jeg erganske dum selv på ting, men jeg spør og lærer:-) så jeg klarer ganske mye faktisk:-) Også har jeg hatt data som fag på skolen flere enn en gang, så jeg skule ha skammet meg om jeg ikke kunne bruke noe:-)) tihi.... Men en lærer hele tiden...

Er dritt lei å gå hjemme, så jeg gleder meg som en unge til å jobbe igjen... Blir så digg... Doffen lærer å være alene om dagen. Så han skal klare seg helt alene:-)) tihi... Tror ikke jeg får lov å ha han men på jobb.

Skrevet

Da er du nok rimelig fornøyd,ja! Vet få steder jeg kunne tenkt meg å reise tilbake til! Må være Tobago og LasVegas,dit kunne jeg gjerne tatt en tur på ny!

Jeg burde nok lært meg mer med pc'n,men jeg er et håpløst tilfelle... du er flink som klarer det,du!

Blir supert med jobb,og flinke gutten din da,som skal være alene hjemme og passe huset! *klappe doffen på hodet*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...