Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Noen har sikkert prøvd den. Jeg er litt i tvil om vi skal begynne med den hvite eller om vi prøver den røde med en gang. Hva er deres erfaringer? Babyen her (snart 4 måneder) har ganske gjenstridige eksemflekker og har nylig lært seg å klø.
LindaKristin1980 Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Vi brukte den røde, hjalp litt, men ikke nevneverdig egentlig... Derimot prøvde jeg A-derma exomega, og eksemet er blitt borte! Anbefales!
-maria- Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Du har kutta ut melk!? Anbefaler også a derma!
*Labomba80* Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Har ikke prøvd zona på sønnen min, men har selv brukt den røde.. Jeg har psoriasis, og på ca 2 uker så forsvant så godt som alt eksemet! Nå har jeg ikke brukt kremen på mange mnd og enno holder det seg forholdsvis bra:) Ville prøvd den jeg:) Når det gjelder den A-kremen, så fikk jeg tilfeldigvis vite da jeg tenkte jeg skulle kjøpe den til sønnen min, at jeg ALDRI måtte bruke den på noen som har nøtteallergi.. Det er peanøttolje i den, og sønnen min er veldig allergisk mot peanøtter! Var helt tilfeldig jeg nevnte dette til hun på apoteket, er veldig glad for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå