Gå til innhold

Mistet lysten...... såååå kjjipt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mistet lysten. Den er fullstendig borte! Jeg orker knapt tanken på sex og det er ikke fordi jeg alltid er trøtt og sliten. Mannen min har VELDIG lyst og er I mine øyne nesten irriterende desperat. Jeg er veldig glad I mannen min, men jeg har ikke følt meg tiltrukket av han etter fødselen. Vel, jeg har ikke følt meg tiltrukket av noen andre heller eller seksuelt oppstemt på noen måter. Så nå har vi sex 1 til 2 ganger om måneden fordi jeg føler at jeg må. Syntes det er skikkelig trist! Det sliter på forholdet vårt, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for hvordan finner man lysten tilbake? Nå er det nesten 6 måneder siden vår lille datter kom til verden. Jeg ammer enda og tilbringer store deler av dagen alene siden mannen min har lange arbeidsdager. Jeg føler litt at jeg er litt følelsesmessig tom når han kommer hjem siden det tar på vœre mamma fra 08-19. Da har jeg liksom ikke energi til å begynne å ta meg av han… Noen som har det på samme måte? Nesten litt redd for at jeg ikke er forelsket I mannen min lengre…. Huff og huff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...