Helnøtt med spire:) Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 finne på nå som jeg er sykemeldt pga "ødelagt" arm. Så sitter jeg her da. Leser innlegg, skrive er nesten håpløst si jeg ikke kan bruke mer enn ei hånd. Lei av å glo tv. Har ingen gode bøker *sukk* Har noen her noen gode forslag?
Gjest Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 ...høre om naboen har noen bra bøker eller filmer du kan låne? *blåse på lanken*
Mille** Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Hekle, strikke, brodere? Hohohoho.....skikkelig dårlig humor her. ;o) Nei men seriøst, hva har du gjort deg for noe da? Lei eller lån massevis av jentefilmer, eller lån bøker på biblioteket?
Helnøtt med spire:) Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 Hehe, ja det hadde vert noe Ikke så dumme ideer nei, får sende mannen min ned en tur tenker jeg å si at han skal ha noe til meg hehe.. Dytta innlegget mitt jjeg så du kan lese hva jeg har gjort:(Ligger under nicket mitt på sida her.
Mille** Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Leste det nå, stakkars deg. Du får ha god bedring, og la mannen din varte deg skikkelig opp nå. Må benytte deg av muligheten til å bli skikkelig bortskjemt! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå