Gå til innhold

Føre ultralyden imorgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe jeg kan drikke eller spise for å få mer liv i spira? sånn at den rører mer på seg? sett noen av dere gjort det her....

håper inderlig barnet er velskapt, men er det stor sjanse for at man får vite kjønnet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde meg med eplejuice og skolebolle i dag tidlig - det hjalp ikke. Men jordmor pirket og dyttet det lille nurket rundt uansett så det ble da liv der inne til slutt. :)

Lykke til!

Skrevet

Hun så forresten tydelig at det var en gutt - men fant det ut først etter at all måling og sjekking var unngjort.

Skrevet

Jeg drakk litt brus først men det hjalp ikke..Han ville ikke vise tissen sin hehe..Hadde en veldig flink jordmor som sa jeg skulle løpe litt rundt og drikke mere brus.Hun brukte lang tid på oss og vi konstanert at vi venter enda en liten gutt=) Heerlig..var da 18+ 5

Skrevet

Gjorde ingenting spesielt før UL,men lillejenta rørte masse på seg,så var nok bare heldig med timinga! Hos meg kunne jm,og vi,se kjønn tydelig,så kommer nok bare an på hvordan babyen din ligger/beveger på seg akkurat under UL'n,for de er store nok til at man kan se det relativt tydelig:-)

Lykke til!

Skrevet

Jeg skal også på ul i morgen:-)Når på dagen skal du?

Skrevet

Drikk kald cola og spis is litt før.... skal åsså imorra men jeg har set tulla mi før da=) men like arti uansett imorra skal storebror være med....

Skrevet

Jeg skal også på ultralyd i morgen...kl halv to...gleder meg,blir så spennende:)

Skrevet

Husk å ikke ha i deg for mye sukker da, for babyen skal jo måles og er den urolig kan de bli feil og du bli satt tilbake masse! Ikke frem - alltid tilbake *ler*

Skrevet

kjenner dere at babyen rører seg nå i uke 18?

Skrevet

Jeg er 18+2 med nr 2, og kjenner ikke liv. Synes jeg aner noe innimellom men det kan like gjerne være luft for det er så diffust, og det er kanskje maks en gang i uken.. Veldig rolig baby dette i forhold til forrige gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...