Gå til innhold

Er det noen snille damer her da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer meg inn her litt for å se om jeg "tørr" begynne her;) Sønnen min blir ikke 3 før i morgen, så jeg er her "ulovlig" nå.... Neida, bare tuller litt jeg, ville bare inn og titte litt her, og vet egentlig ikke hva jeg vill med dette innlegget, kanskje bare si hei til alle sammen? Jeg har ei jente på 4,5 mnd, så jeg kommer nok til å være litt på dib også.

Ha en fin dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen hit - i morgen!

Dette er et stille forum til sammenlikning med dib, men det er mange som trives her inne likevel. Svarene blir stående lenger og folk er generelt med seriøse her inne.

Håper du kommer til å trives her og bruke forumene mye!

hilsen

Skrevet

Takk for velkomsønskene. Jeg skjønner at dette må være et mye stillere forum enn på dib ja. Hvis man skriver noe der, er borte noen timer for så å se på svarene, må man kanskje lete langt bakover for å finne det. Det er kanskje færre folk her? Litt rart, for man skulle tro at en fikk bedre tid til nettet når ungene ble større... Ha en god natt:)

Skrevet

Er nok ikke like mange som vet om stedet enda, gjør meg egentlig ikke så mye det.... Vil du "skravle" på direkten er det ikke nok aktivitet her, men jeg føler sjelden for å skravle på den måten (ungene skravler nok kanskje...)

Tror neppe folk har mer tid når ungene blir større. De er våkne lenger og er med på forskjellige aktiviteter. Mange foreldre her er i jobb, selv om noen er i permisjon med yngre barn. Mens på DB er nok flertallet i permisjon.

Håper du trives her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...