JANUAR GLEDE Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Brullups dagen sint sint=( Skjer det ofte eller er det bare min som glemmer. Dette er ikke første gang alså Urgh. Når han husker det pleide han å være så søtt, kommer hjem med en flaske champs, roser og invitasjon til restaurant i helgen selvsagt. Skikkelig romantisk;) Men nå glemte han det igjen burde jeg minne han om det? Sikkert ikke gjort med vilje men jeg vil jo at vi feirer vår dag altid. Det kunne jo være nok med biff, konfekt og en god film i sofa kroken:( snufs=(
*1+1=2 små* Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 har du gjort noe ut av dagen da? er jo ikke bare gutta som må "overraske" oss jentene... er vel ganske vanlig at gutter glemmer noe;)
JANUAR GLEDE Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 Nei egentlig ikke. Litt gammel dags det er jeg hi hi. Men du får meg til å tenke, kanskje burde jeg invitere han til middagg, å sånt. Eller bare si elsker deg gratis med dagen;) hmmmm, vi får se! Man er jo litt gretten av og til og idag er det en av de dagene i allfall for meg. Godt å kunne snakke med dere om ting og tang, og man får altid gode ideer;) Takk !
pandabjørn Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Synes ikke det bare er mannens oppgave å huske på bryllupsdagen!!...det kan like godt være kona som gjør ett eller annet... det var vel mere sånn i "gamle" dager at det var mannen som gratulerte med bryllupsdagen... nå kan likegodt kona gjøre det synes jeg!
Tooblind Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Vi lever tross alt i 2007, og om du ikke har gjort noen innsats for å feire denne dagen eller noen andre bryllupsdager, da synes jeg egentlig ikke noe synd i deg. Hva med å overraske han med en god middag, enten hjemme eller ut og spise. Gi han en stor bukett med roser, og skrive et fint kort til han. Er ikke vits i å kjefte på han om du ikke gidder å gjøre noe selv. Hos oss er det faktisk blitt til at vi tar annethvert år. At det ene året så er det min oppgave å finne på noe vi kan gjøre og som kan gjøre dagen spesiell, neste år er det hans tur. Lykke til!
JANUAR GLEDE Skrevet 13. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2007 He he ja, legger meg flat jeg:) Jeg tar meg en tur til sentret og finner på noe hyggelig. Jeg er enig det er 2007 og om skal kreve likestilling må vi jo gå bort fra de gamle rolle skilnadene! what was I thinking? bling det lyser i hode:) Men jenter vet dere hva, Jeg har en gang kjøpt roser til ham, bare for å overaske han og sånt. Han sa det var hans jobb å komme med ferske roser til meg, og at jeg ikke burde tenke på det neste gang. hæ jeg ble litt forvirret da. Om du tror han er så gammel nei da , han er bare noen og tredve. Poenget er jeg er vant med å bli behandlet som feminin akkuratt som det var i gamle dager!
*1+1=2 små* Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Lykke til:) Jeg skjønner jo at det er fryktelig kos å bli overraska av sin kjære, men noen ganger må vi ta det i egne hender;) Trenger jo ikke kjøpe blomster til han, min kjære hadde nok ikke heeeelt skjønte poenget, siden det er jeg som liker blomster. Men om du kjøper den ene cdn han har ønska seg, eller bare sier: du, siden vi har bryllupsdag/årsdag hva sier du om å dra ut og spise og kino?! Så rekker han kanksje å kjøpe en fin blomst til deg alikevel? Er jo ingenting i veien for å "minne" de litt på det, jeg har bursdag snart og har minnet han ganske greit på det et par ganger;) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå