Gå til innhold

flimring = svangerskapsforgiftning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden fredag hatt flimring foran øynene (komme og går). Litt vann i kroppen, men ikke mye. Er fullgått 32 uker. Kan det være tegn på svangerskapsforgiftning eller noe annet? Jeg har ingen andre symt, og det er liv i magen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med legen din, spesielt viss du blir kvalm og uvell i tillegg..

lykke til

Skrevet

Har også vært plaget av flimring for øynene men hadde ikke svangerskapsforgiftning.

Kan jo være lurt å høre med lege eller jordmor for sikkerhets skyld da. Vondt å gå å uroe seg selv om det sikkert ikke er noe farlig.

Skrevet

Samme her - eller ikke akkurat flimring, men mer dansende lysprikker, mer som stjerneskudd. Kommer ikke hver dag og varer ikke så lenge om gangen da. Ikke særlig med vann i kroppen jeg heller. Tenkte bare å ta det opp på kontroll på torsdag. Er 36 uker.

Gjest Ut på tur
Skrevet

jeg synes du bør ta kontakt med lege el.l bedre med en telefon for mye enn en for lite...

Skrevet

Kan være så mangt, men litt dumt spørsmål kanskje, drikker du/dere nok?

Kan være en enkel grunn som gir flimring/stjerner for øynene, jeg selv får det hvis jeg ikke drikker nok vann/leskedrikk etc. Eller om kroppen glemmer å si fra at nå burde jeg spist litt... (har null sult følelse så jeg må være flink og passe på både med mat og vann.) Vet ikke om det er blodsukkeret som faller eller om det er veskemangel, men etter inntak så pleier det å gå fort over og jeg føler meg toppers igjen.

Er 32uker på vei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...