Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann=)

bare lurt på om du likte oppskriften og garnet du fikk i hemmeligvenn pakke jeg??

hadde egentlig ment å kjøpe med knapper også, men det ble desverre ikke penger til det =( men håper du finner noen du liker selv da =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Tusen takk fo flott hefte og garn.

Var ett flott hefte du hadde sendt med garnet. Var masse fint der. Garnet er for øyeblikket Yndlingsbommulsgarnet. har strikket og nå hekler jeg en rosa jakke i det. Kjempegødt å holde på med og de ferdigeproduktene blir myke og gode.

har ikke helt bestemt meg for hva jeg skla strikke/hekle av garnet jeg fikk fra deg. Det viser seg nemlig at penjakka strikket i samme garn men i off hvite sannsynligvis vil passe til hun nærmer seg 3. ( akkurat fylt 18 mnd. nå) så da vil jeg i så fall lage noe i str. 4 år. så da har jeg litt tid til å finne noe.

Jeg skrev ett innlegg her når jeg hadde fått pakken fra deg, men etterhva ryktene sier var du litt opptatt med andre ting da.

Så gratulerer med den NYE BABYEN!

Skrevet

heisann =)

nei, så ikke det innlegget jeg, men stemmer det.. har vært ganske så opptatt en periode nå.... både nytt hus og ny baby samme dag... så sambo og familien flyttet inn i huset for oss men jeg og nurket var på sykehuset...

men bra du likte garnet oh håper du finner noe du vil lage da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...