zethaline Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Ja,har nettopp fått vite at som gravid bør man ikke spise ørret over 1 kg,men det har jo jeg gjort...Er det forskjell om det er filet` og kan noen svare meg hvorfor det isåfall kan være farlig??? Bare lurer på om jeg skal bekymre meg i 7 og 1 halv mnd?? Blir veldig glad om noen kan svare meg;-)
Gjest Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 slapp av. Går fint jeg spiste ørret flere ganger, visste ikke det omd et var filet, var den jo stekt, alle bakterier dør jo da:-) Ikke tenk på det engang
grå :) Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 slapp av. er vel pga metallinnholdet i fisken tror jeg, men er nok mer enn ett tilfelle som skal til for at det er farlig vil jeg tro. hvis ikke så hadde det vært opplyst mye mer rundt det
Carnivale Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Ungen kommer til å bli født med fiskeskjell på kroppen :S Slapp av, tror du skal spise STORE mengder fisk før eventuelle tungmetaller går over til fosteret.
zethaline Skrevet 13. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2007 Å,så grei dere er;-)var skikkelig engstelig nå... Da satser jeg på at alt er iorden,yes,er glad jeg rotet meg til å få internett....kan jo få¨svar på alt en lurer på;-) klem
olla Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Ta det med ro, det går helt fint!! OG du trenger nok ikke bekymre deg, nei!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå